Zeci de plângeri la adresa site-ului Biletoo.ro, care vinde bilete la cele mai mari concerte din ţară. Oamenii se plâng că au fost înşelaţi pentru că nu au primit banii înapoi după anularea unor spectacole. Poliţiştii şi inspectorii de la Protecţia Consumatorului nu reuşesc să închidă site-ul care vinde bilete în continuare. E vorba de aceeaşi firmă acuzată că ar fi dispărut cu o parte din donaţiile strânse pentru victimele tragediei din clubul Colectiv.

 

Embed:

Amblele concerte Manowar din Bucureşti şi Cluj programate pentru luna februarie au fost anulate. 40.000 de români şi-au primit banii pe bilete înapoi, mai puţin cei care şi-au cumpărat biletul de Biletoo.ro, un site cu sediul social în Bucureşti. Oficial, legea obliga firma să înapoieze contravaloarea biletelor în minimum 24 de ore şi cel mult o săptămână, lucru care nu s-a întâmplat. Păgubiţii nu au primit nici măcar vreun răspuns dacă banii le vor fi înapoiţi cândva.

„La toate vizitele pe care le-am făcut, inclusiv prin afişarea unor invitaţii, reprezentanţii agentului economic nu au fost de găsit. Când e vorba de magazine online, nu există fizic şi tehnic posibilitatea de a închide site-ul respectiv. Poate să fie suspendată temporar prestarea de serviciu, dar neavând o persoană împuternicită nu avem cu cine încheia procesul verbal,” explică Paul Anghel, director general ANPC.

Protecţia Consumatorului a sesizat Direcţia de Investigare a Criminalităţii Economice din Poliţia Română. De aproape o lună, poliţiştii nu i-au găsit însă pe proprietarii biletoo.ro. E vorba de aceeaşi firmă acuzată că a dispărut cu o parte din încasările de pe urma unui concert caritabil organizat de Andreea Marin pentru victimele tragediei din clubul Colectiv. Digi24 a obţinut o reacţie de la proprietari.

„În urma solicitării dumneavoastră, precizăm că întârzierile menţionate au survenit din cauza unor probleme birocratice şi financiare. Facem eforturi să rezolvăm situaţia în cel mai scurt timp. Ne cerem scuze celor afectaţi de acest incident.” <sursa: reprezentanţii biletoo.ro>

Plângeri la Protecţia Consumatorului au depus şi firmele care vând bilete. Pentru diverse motive.

„Vânzătorii de bilete s-au plâns de seriozitatea organizatorilor de spectacole. De multe ori se anulează spectacolele, se amână, se schimbă sala sau cum s-a întâmplat în ultima perioadă, s-au închis multe săli, şi spectacolele au fost relocate,” precizeazăLaura Pascu, purtător de cuvânt al Centrului European pentru Protecţia.

În teorie, din 1 ianuarie, vânzătorii de bilete şi organizatorii de concerte sunt obligaţi să acorde despăgubiri suplimentare pentru evenimentele care sunt anulate.

Să ramburseze consumatorului, pe lângă costul biletului, contravaloarea biletelor de avion şi cazării,” spune Mihai Titichi, jurist.

Păgubitul trebuie să se adreseze în mod direct organizatorului sau firmei care a vândut bilete. În cazul în care nu se ajunge la o înţelegere, normele europene spun că despăgubirea poate să fie cerută în instanţă. Până acum niciun român nu a primit contravaloarea cazării sau biletelor rezervate pentru un eveniment anulat.

Urmăreşte Digi24.ro şi pe FACEBOOK şi TWITTER!

COMENTEAZA!