Constructorul lotului de autostradă lung de 8 kilometri, anume firma Spedition UMB, deținută de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, acuză compania de drumuri că aceasta nu îl plătește. De cealaltă parte, Compania de Drumuri spune că Spedition UMB vrea sa faca economii nefirești la realizarea lucrărilor.

Contractul autostrăzii Gilău-Nădăşelu este în pericol de reziliere. Motivul oficial ar fi nemulţumirea constructorului că nu şi-a primit banii pe lucrările deja făcute. Spedition UMB a înştiinţat Compania de Drumuri (CNADNR) că intenţionează să se retragă din proiect. Potrivit ultimelor date disponbile, lucrările sunt definitivate în proporție de 66,46%, dar s-a plătit doar 43,78% din acestea.

Spedition UMB ar fi dat companiei un ultimatum, până miercuri, pentru soluționarea situației.

Întârzieri la efectuarea plăților se întâlnesc în multe alte contracte ale CNADNR. Spre exemplu, lotul 4 din Lugoj-Deva este definitivat în proporție de 44%, însă este plătit doar 28,14%. Loturile 3 și 4 din Sebeș-Turda sunt și acestea terminate în proporție de 42%-44%, dar sunt plătite doar 22%-25%.

Potrivit însă Hotnews.ro, şefii de la Drumuri îi reproşează drumarului că a făcut economii în realizarea lucrărilor, de aici şi refuzul de plată. Contractul pentru construirea celor aproape 9 kilometri de autostradă dintre Gilău şi Nădăşelu a fost semnat în 2014.

Firmele Spedition UMB și Tehnostrade, ambele deținute de Dorinel Umbrărescu, au un contract în valoare de 59 de milioane de euro pentru finalizarea autostrăzii. Compania nu a explicat situația până la orele prânzului.

Urmăreşte Digi24.ro şi pe FACEBOOK şi TWITTER!

COMENTEAZA!