Spania este una dintre cele mai populare destinaţii turistice din Europa. Astăzi lăsăm la o parte cărările bătătorite şi mergem in zone mai puţin vizitate de turişti, fie că e vorba de turismul balnear, despre preparate gastronomice inedite sau despre surf.

Embed:

Prima sugestie turistică intră la capitolul turism de sănătate. Pentru aceasta vom merge în mod virtual în nord vestul Spaniei şi vom găsi oraşul Ourense. Un oraş care atrage foarte mulţi turişti pentru că are tot ceea ce înseamnă turism balnear şi un slogan extrem extrem de interesant: „Nu renunţa la costumul de baie chiar dacă a trecut vara!””, relatează corespondentul Digi24 Ciprian Bălțoiu.

„Ourense este un oraș termal din interiorul Galiciei. Are foarte multă apă termală, cam 3 milioane de litri zilnic, cu o temperatură de 60 de grade. Avem un model de turism termal unic în Peninsula Iberică. Se bazează pe mici baze termale în aer liber, pe lângă râul Minio, deci ai contact direct cu natura”, spune un reprezentant al orașului.

O altă destinație este Țara Bascilor, o combinație perfectă de munte și mare și cu o gastronomie total aparte. Unii spun însă că seamănă foarte mult cu mâncarea românească.

Cei care doresc o vacanţă exotică pot alege Fuerteventura. Este a doua insulă ca mărime din arhipelagul Insulele Canare. Destinația este faimoasă pentru vânturile puternice de aici și este populară în rândul iubitorilor de surfing. Părţi din insulă sunt amenajate pentru turiști, în timp ce altele sunt complet neatinse. Locul este cunoscut pentru dunele de nisip și pentru cele peste 150 de plaje.

După 5 zile, Târgul Internaţional de Turism din Spania a spulberat record după record. 230 de mii de vizitatori i-au trecut pragul, o creştere semnificativă faţă de 2015. Aceştia au cumpărat vacanţe de 210 milioane de euro. 9.500 de companii din domeniul turismului din 165 de ţări au venit în Spania să-şi prezinte oferta pentru acest an. Au fost operatori veniţi din Europa, Africa şi, în mod special, din America de Sud.

Standurile s-au întins pe o suprafaţă de 60.000 de metri pătraţi şi au fost organizate pe secţiuni: shopping, sănătate sau reuniuni profesionale. Un alt record a fost reprezentat de numărul mare de jurnalişti veniţi să relateze de la faţă locului. Au fost peste 7000 de reporteri şi aproape 500 de bloggeri din 50 de ţări din întreaga lume.

Urmăreşte Digi24.ro şi pe FACEBOOK şi TWITTER!

COMENTEAZA!