Sari la conținut

Business Club - 3 octombrie 2014

3 octombrie 2014. Industria auto din România este la un moment de răscruce. La fabrica Dacia patronii francezi fac presiuni pe salariaţi să nu mai ceară majorări salariare consistente. Dar în acelaşi timp, se gândesc să producă modele mai scumpe la Mioveni. Iar fabrica Ford din Craiova, care oricum merge cu frâna trasă, va pierde unul dintre cele două motoare EcoBoost pe care le produce. 

Preţul petrolului a ajuns la cel mai mic nivel din ultimii doi ani. Sortimentul Brent a ajuns la 92 de dolari pe baril. Ieftinirea a fost provocată de dolarul puternic, dar şi de Saudiţi. Iar la acest preţ, bugetul Rusiei nu se simte deloc bine.

Dacă o lucrare nu este gata la timp nu înseamnă că nu poate fi inaugurată. Noul aeroport de la Ghimbav a fost dat în folosinţă cu mare fast. Însă deocamdată de acolo pot decola şi ateriza doar avioane de mici dimensiuni. Pentru că aeroportul este încă un şantier plin de praf.