Sari la conținut
News Alert

La Volan - General Motors nu se mai gândește la aplicații

17 septembrie 2014. Revenit din faliment, General Motors a făcut o mulțime de schimbări în strategia sa globală. Unele mai mari, altele cu un impact mai redus. Cea mai recentă implică sistemele de infotainment din mașinile comercializate sub mărcile grupului.

GM intenționa să lanseze în această toamnă AppShop, un loc de unde proprietarii să descarce diverse aplicații în mașină, exact ca pe un smartphone. Conform presei din Statele Unite, planurile au fost abandonate iar General Motors nu va mai dezvolta aplicații proprii de infotainment, ci va lăsa acest lucru în seama Apple și Google. Cei doi giganți rivali au anunțat lansarea, în lunile care urmează, a unor platforme dezvoltate special pentru automobile: CarPlay, respectiv Android Auto. Aplicațiile care se referă la diversele setări și dotări ale mașinilor vor fi în continuare dezvoltate de GM.

Pentru alte noutăți din domeniul auto, urmăriți în fiecare sâmbătă, de la ora 10:30, emisiunea „La Volan”, prezentată de Ana Cristina Călin.