Sari la conținut
News Alert

La Volan - Volvo mută vânzările pe Internet

26 decembrie 2014. Compania Volvo a anunțat că va introduce treptat vânzările automobilelor din portofoiul său pe Internet. Strategia de marketing gândită de suedezi este completată de mărirea volumului publicității în mediul online concomitent cu reducerea prezenței în cadrul saloanelor auto. Singurele manifestări de acest gen la care marca deținută de chinezii de la Geely va mai fi prezentă sunt cele din Geneva, Detroit și Beijing, principalele piețe de desfacere a automobilelor mărcii.

Aceste decizii au fost luate de oficialii companiei în urma unor cercetări și vizează în primul rând evitarea negocierii prețurilor cu clienții dar și pentru a promova mai eficient noile modele. Un alt motiv important care a stat la baza acestei strategii a fost dovada campaniei eficiente de marketing pe online, dedicată noului model Volvo XC90. Aceasta a făcut ca din prima serie de SUV-uri premium compusă din 1.927 de exemplare să fie vândută pe Internet în doar 47 de ore, fără ca viitori clienți să o fi testat. Conform datelor publicate de companie, se estimează că numărul mașinilor vândute sub brandul Volvo în acest an va ajunge la 465.000 în acest an.

Mai multe informații din lumea auto, puteți afla în fiecare sâmbătă, de la ora 10:30, în emisiunea „La Volan", prezentată de Ana Cristina Călin.