Sari la conținut

24 de minute | Directorul ANPC explică de ce două restaurante au fost scoase de pe lista celor amendate pentru nereguli

Directorul ANPC a atras atenția că aceasta a fost prima dată când s-a dat numele operatorilor economici controlați de Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor. 

A existat o idee să dăm lista cu operatorii economici verficați. În cadrul acelor controale au fost verificat și operatorii economici de care spuneați (n.red Meze și Dines) și s-au constatat anumite abateri, nu toate cele din listă, motiv pentru care au fost scoși din listă. Nu au apărut din greșeală, dar nu au existat abaterile trecute în lista inițială” , a spus Paul Anghel. 

De asemenea, directorul ANPC a precizat că oamenii pot merge să mănânce la aceste restaurante deoarece au fost remediate problemele. 

Liniștiți pot să meargă. Noi am făcut o curățenie în restaurantele acelea, liniștiți se pot duce să mănânce acolo. Am verificat partea de etichetare la alimente. Acolo unde au fost probleme au fost remediate. Siguranța alimentarră nu a fost pusă în pericol”, a spus Paul Anghel, care a atras atenția că ANPC nu poate închide un restaurant decât dacă sunt abateri timp de șase luni în continuu sau sunt abateri foarte grave. 

Paul Anghel a precizat că controlul a vizat exclusiv restaurante cu specific oriental și asiatic deoarece au avut informații că în acele locuri existau produse neconforme. 

„Controlul a vizat restaurante și unități de alimentație publică cu specific oriental, asiatic, libanez, turcesc. Existau anumite informații că există produse neconfome și practici financiare incorecte”, a spus directorul general al ANPC.  

Mai multe ediții ale emisiunii 24 de minute puteți urmări AICI