O nouă specie de dinozaur, descoperită de oamenii de știință. Cum arăta Zuul crurivastator

Data publicării:
zuul

O specie de dinozauri descoperită recent în SUA a fost numită Zuul, după unul dintre monștrii din filmul "Ghostbusters", potrivit Muzeului Royal Ontario din Canada.

Dinozaurul Zuul crurivastator a trăit pe pământ în urmă cu 75 de milioane de ani și este una dintre cele mai noi specii descoperite de oamenii de știință. Zuul era acoperit cu solzi duri, avea o coadă lungă de 3 metri, cântărea în jur de 2.500 de kilograme și era, cel mai probabil, ierbivor.

"Am vrut să folosesc acest nume mult timp, dar îl păstram pentru o specie cu o coadă foarte bine conservată. Nu aveam cum să o nimeresc mai bine decât cu acest dinozaur", a povestit Victoria Arbour, conducătoarea cercetării care a făcut descoperirea.

Specia a fost descoperită în statul Montana, din Statele Unite.

Dinozaurul este acum expus la muzeu, iar unul dintre primii vizitatori a fost actorul Dan Ackroyd, protagonistul filmului Ghostbusters, care s-a fotografiat alături de scheletul lui Zuul.