Sari la conținut

Alimentele care ard caloriile

Primele pe listă sunt mâncărurile condimentate. Așadar, dacă țineți regim nu înseamnă că trebuie să mâncați alimente fără gust.

Doctor Mihaela Bilic, nutriționist: "Pentru că tot ce înseamnă ardei iute, ghimbir, alimentele picante intensifică circulația și cresc arderile. Cam 25-30% se intensifică metabolismul după ce am mâncat un aliment picant. Și ce înseamnă intensificare de metabolism? Înseamnă transpirat, înseamnă sânge pus în mișcare, înseamnă slăbit".

La slăbit ajută și peștele, fructele de mare și mai ales algele.

Doctor Mihaela Bilic, nutriționist: "Toate alimentele care vin din mare și conțin iod cresc activitatea glandei tiroide. Așa că fructele de mare sau peștele care este venit din ocean este foarte important să fie prezent în dietă atunci când ne-am hotărât să slăbim".

Nu excludeți din cura de slăbire nici lactatele slabe.

Doctor Mihaela Bilic, nutriționist: "Calciul care este în compoziția lactatelor slabe se leagă de grăsimile alimentare și le împiedică absorbția. Astfel, o cură de slăbire care conține produse lactate are efect mult mai rapid și ne ajută să slăbim cam cu 20% mai mult decât o cură de slăbire fără lactate".

Aliate în lupta cu kilogramele sunt și alimentele care au calorii „negative”.

Doctor Mihaela Bilic, nutriționist: "Proteinele prezente în carnea slabă, pește, în ou, au acele calorii negative. Asta înseamnă că odată ajunse în organism ele sunt ușor de metabolizat și de digerat, deci mâncând proteine mai degrabă consumăm energie decât să le transformăm în depozite de grăsime".

Nu uitați de vegetalele proaspete! Acestea nu trebuie să lipsească din nicio cură de slăbire! Legumele aduc un aport mare de fibre, apă, vitamine și minerale, cu un minim de calorii. Așa că sunt singurele permise în exces.

Pe aceeași temă