Sari la conținut

O reclamă de poveste. Filmul "Hobbitul", inspiraţie pentru o companie aeriană din Noua Zeelandă

Compania respectivă a realizat o reclamă folosind imagini din această peliculă, dar le oferă pasagerilor şi diverse sfaturi de călătorie. Totul, în contextul în care "Hobbitul" a devenit cea mai scumpă trilogie din istorie, costurile sale de producţie ridicându-se la aproape 600 de milioane de dolari.

„Dacă se aprinde semnul centurii de siguranţă, întoarceţi-vă imediat la locul dumneavoastră. Aveţi grijă să vă aşezaţi lucrurile valoroase sub scaunul din faţă”.

Este doar unul dintre sfaturile de călătorie pe care Air New Zealand le oferă pasagerilor săi. Compania neo-zeelandeză le propune acestora o călătorie de neuitat către Pământul de Mijloc, ţinutul magic în care se desfăşoară acţiunea din "Hobbitul".

Din reclamă nu lipsesc elfi, gnomi şi orci, care au devenit între timp cei mai buni prieteni şi călătoresc împreună. Şi sfaturile continuă - de la interzicerea utilizării dispozitivelor electronice până la folosirea vestelor de salvare şi evacuarea avionului în cel mai scurt timp.

Ca orice reclamă care se respectă, are în distribuţie câteva nume cunoscute. Unul dintre ele este Peter Jackson, regizorul trilogiilor "Hobbitul" şi "Stăpânul Inelelor". Şi fiindcă tot vorbim de această din urmă peliculă, un al doilea personaj care apare în reclamă este Elijah Wood, actorul care l-a interpretat pe celebrul Frodo.