Sari la conținut

Candy bar, o afacere dulce pentru care clienţii scot din buzunar chiar şi mii de euro

Cei care şi-au dezvoltat o afacere spun că preţurile diferă în funcţie de eveniment.

„Pot ajunge şi până la 500- 600 de euro în funcţie de numărul invitaţilor şi de tema evenimentului, dar, pe lângă asta, avem şi evenimentele corporate, unde un candy bar poate costa chiar şi 6000 de euro în funcţie de numărul invitaţilor sau al angajaţilor”, a afirmat Alina Stroe, managerul unei cofetării.

Clienţii care comandă amenajarea unui colţ cu dulciuri vor produse de calitate şi cât mai multe sortimente.

„Avem de la produse româneşti la produse franţuzeşti, specialitatea noastră sunt cele franţuzeşti. Avem macarons, cupcakes, drajeuri, dar cum fiecare vrea mai mult încercăm să ne adaptăm cerinţelor clienţilor”, a spus Daniela Adriana Dragomir - concept planner candy-bar.

Pentru că cererea este din ce în ce mai mare, organizatorii de evenimente se adaptează din mers pretenţiilor.

„Gelato, partea de îngheţată, unde copiii sunt înnebuniţi după acest aspect, vată pe băţ - un alt trend care se află în continuă creştere, momemte artistice, vioară, chitară”, a precizat Mihai Dumitrescu, organizator de evenimente.

Acest concept a luat amploare în România în ultimii doi ani. Organizatorii de evenimente au ajuns să amenajeze chiar şi 20 de candy- bar-uri pe săptămână.