Sari la conținut
News Alert

Corporatişti în rol de daci la team building

Avertismentul le-a dat fiori corporatiştilor care nu ştiau exact prin ce probe vor trece. Cele două triburi au primit kosoni, moneda de schimb a acelor vremuri. Au putut astfel să-şi cumpere costume de scafandru, GPS-uri, caiace, bărci cu motor ori vâsle, ATV-uri, apă sau mâncare.

Crobizii şi trizii au pornit în căutarea comorilor, iar, după o oră, cei din urmă au bifat prima probă.

„Scufundarea şi ridicarea comorii au durat 20 de secunde. Găsirea a fost, practic, mai complicată. Am băgat coordonatele pe GPS greşite”, spune Marius Drăguşan, din tribul crobizilor.

Eroul trizilor, cel care a adus tribului prima victorie, este managerul unei corporaţii din Capitală. Nu e la prima experienţă de acest tip.

Cea de-a doua probă a fost plină de peripeţii: skijetul s-a umplut cu mâl şi nu a mai pornit, iar barca cu motor a rămas fără... motor. Deşi trizii au găsit primii comoara, au pierdut runda pentru că nu toţi membrii echipei erau prezenţi. Aceeaşi problemă au avut-o şi crobizii, doar că ei s-au regrupat la timp.

În continuare, zeii au fost însă nemiloşi: le-au luat mâncarea, i-au lăsat fără echipamente şi, cel mai grav, fără GPS.

„Este un team building, un prim team building de acest fel pe modelul Treasure Hunt în care două echipe caută diverse indicii şi pentru asta au la dispoziţie diverse mijloace de deplasare”, explică Mihai Marcu, organizator.

„E foarte important că ei nu se cunosc între ei. Nu se cunosc foarte bine, motiv pentru care este o şansă se realizeze o echipă”, spune şi Lavinia Flor, managerul unei sucursale a corporaţiei.

Pentru a-şi înscrie angajaţii la un astfel de team building, o companie plăteşte 150 de euro de persoană, preţ care include cazarea, distracţia şi mâncarea.