Sari la conținut

Îmbrăţişările, acceptate ca mijloc de plată într-un cunoscut lanţ de magazine fast-food

 

Ca parte a unei oferte promoţionale din 2 februarie şi până de Sfântul Valentin, grupul McDonald's va accepta diverse forme de exprimare a afecţiunii ca mijloc de plată, informează huffingtonpost.com, citat de Mediafax.

Câştigătorii vor fi selectaţi la întâmplare, în anumite momente şi în anumite magazine ale grupului care vor fi anunţate din timp. De asemenea, fiecare câştigător va fi instruit de un angajat al companiei McDonald's care îi va arăta acestuia felul în care trebuie să interpreteze „o exprimare întâmplătoare a iubirii”.

Grupul american va lansa campania „Pay with Lovin” ("Plătiţi cu iubire") printr-o reclamă ce va fi difuzată duminică seară la gala Super Bowl.

Reclama, care a fost deja difuzată vineri pe site-ul YouTube. Terri Hickey, purtătoare de cuvânt a companiei McDonald's, spune că grupul american se aşteaptă ca aproximativ 1 milion de clienţi să beneficieze de această ofertă insolită.