Sari la conținut

Metode prin care poți introduce uleiul de cocos în dietă

Foto: Gulliver/Getty Images

Uleiul de cocos poate fi folosit extern, fiind recomandat pentru pielea uscată și ca balsam pentru păr, dar și în alimentație. Iată câteva metode prin care îl poți introduce în dieta de zi cu zi.

Se poate consuma simplu sau tartinat pe o felie de pâine (una-două linguriţe pe zi).

Înlocuiește untul cu ulei de cocos. Potrivit nutriționiștilor, uleiul de cocos poate fi folosit la prepararea popcornului, legumelor, prăjiturilor, sau consumat ca atare pe pâine prăjită. Poate fi folosit ca înlocuitor al untului în prepararea oricărui alt aliment pentru o dietă mai sănătoasă.

Folosește-l ca ulei de gătit. În timp ce alte uleiuri precum cel de măsline își pierd din proprietățile nutriționale la temperaturi ridicate, uleiul de cocos se păstrează intact, ceea ce îl face ideal de folosit în tigaie.

Adaugă-l în băuturile fierbinți. Cafeaua va avea o textură mai cremoasă și o savoare aparte cu o linguriță de ulei de cocos. De asemenea, dacă ești la dietă, te poți bucura de dulceața oferită de uleiul de cocos fără să îți faci griji pentru siluetă.

Adaugă-l în smoothie-uri. Adaugă o linguriță de ulei de cocos în smoothie-ul pe care îl consumi după antrenament pentru mai multă energie.

Folosește-l la deserturi. Prăjește puțin câteva banane în ulei de cocos. Servește-le cu scorțișoară deasupra pentru un desert delicios.