Sari la conținut

O celebră casă de modă semnează noua colecție toamnă-iarnă pentru H&M

Kenzo, înființată în 1970 grație talentului designerului japonez Kenzo Takada, va crea o colecție ce include articole vestimentare și accesorii pentru bărbați și femei care va fi pusă în vânzare la 3 noiembrie online și în magazinele H&M din întreaga lume, selectate în prealabil, a informat compania suedeză citată de Agerpres.

"Prin această nouă colecție vrem să prezentăm adevărul, povestea mărcii noastre", au declarat directorii de creație ai Kenzo, Carol Lim și Humberto Leon, care au asigurat că prin intermediul "H&M vrem să invităm toți clienții și fanii să pătrundă în adevărata lume a Kenzo".

Cei doi creatori, care s-au cunoscut la Universitatea din Berkeley și sunt conștienți de filosofia firmei, au declarat că sunt deosebit de entuziasmați. Tinerii designeri știu să creeze modele originale care fascinează la prima vedere și care pot fi ușor de purtat.

Lim nu a vrut să dezvăluie cum vor fi articolele, dar Humerto Leon a asigurat că fiecare piesă din colecție va avea propria sa valoare, dar care va conferi totodată "unitate colecției". Tandemul creativ a pus la punct modele originale și distractive, pentru a împărtăși întregii lumi spiritul Kenzo prin intermediul H&M", a declarat Ann-Sofie Johansson, consilier de creație al firmei suedeze.

Proprietate din 1993 a grupului de lux LVMH, Kenzo devine astfel noua casă de modă care semnează o colecție exclusivă pentru H&M.Compania suedeză a colaborat anterior cu case de modă sau designeri de prestigiu ca Balmain, Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garcons, Jimmy Choo, Lanvin, Marni, Maison Martin Margiela, sau Isabel Marant, printre alții.