Sari la conținut

Campanie inedită de promovare a cititului. Cine postează pe Facebook un selfie cu o carte, are reducere în librării


Pasionaţii de cărţi care au trecut pragul unei librării din Braşov au avut parte de o reducere inedită. Şi asta datorită unei campanii inedite de promovare a cititului, lansată pe o reţea de socializare. Cine vrea să cumpere o carte şi un selfie în timp ce citeşte o carte, beneficiază de o reducere de 10%.

"Am făcut poza de ziua mea undeva prin mai într-un local. Am primit cadou de ziua mea cartea și am făcut o poză de profil cu treaba asta", spune Valentin Ogner, un client al unei librării din Braşov.

Și alți brașoveni care au fost au fost în librărie au profitat de campanie şi şi-au făcut poză cu o carte.

"E o idee foarte interesantă, o invitație la lectură. Cred că o să prindă foarte bine cu Facebook-ul în ziua de astăzi, cred că o să aibă succes", spun braşovean.

Reprezentanții librăriei au îmbrățișat repede ideea unei astfel de promovări a cititului și sunt convinși că numărul clienților va crește în perioada următoare.

 "Nu am nicio îndoială pentru că mediul virtual este unul care un efect răvășitor uneori. Și o inițiativă de felul acesta va circula foarte repede și va atrage un public destul de numeros către librărie", a spus Florin Ifrim, coordonator librărie

Campania face parte dintr-un șir de astfel de metode de promovare a cărților în rândul populației.

"Cititul este o activitate contagioasă. Și dacă îi vedem pe alți oameni că citesc în aer liber, în autobuz, sau chiar și în mediile virtuale pe rețelele de socializare, cred că ni se poate face și nouă poftă să citim acele cărți și mai ales dacă recomandarea vine dn partea unor prieteni. Așa că ne-am gândit să îi încurajăm pe oameni să dea cărțile pe față în sensul să posteze poze de profil în mediul online cu ei citind o carte", a precizat Victor Miron, organizatorul campaniei.

Campania de reduceri, denumită sugestiv "Cărțile pe față", va dura până la sfârșitul acestui an.