Sari la conținut
News Alert

Şoferii unei linii de troleibuz din Ploieşti trebuie să mute captatoarele manual

"Suntem într-o situaţie penibilă! am scăpat şi trenurile, şi toate", spune un călător.

Astfel de scene au loc zilnic, pe traseul liniei de troleibuz 202, din Ploieşti. Problemele apar într-o zonă a traseului unde firele electrice au fost tăiate, în momentul în care au început lucrările la o parcare supraetajată.

"Din cauza parcării supraetajate construite aici lăţimea străzii s-a redus, iar reţeaua electrică a troliebuzelor de pe linia 202 a fost întreruptă. În aceste condiţii şoferii se opresc înainte de intersecţie, pliază captatoarele troleibuzelor şi îşi continuă drumul cu ajutorul sistemelor alternative de propulsie", relatează Claudiu Loghin - reporter Digi24 Braşov

"Iniţial a fost vorba doar de o lună de zile. Şi deja a trecut un an şi vreo trei luni cred, 4 chiar şi nimeni nicio măsură", spune şoferul unui troleibuz.

"În caz de precipitaţii de ploaie există pericolul de electrocutare", spune alt şofer.

La următoarea staţie, captatoarele troleibuzelor sunt din nou ridicate.

"Normal ar fi dacă sunt electrice, să circule electric", spune un călător.

Autorităţile locale spun că au demarat licitaţia pentru refacerea linei electrice în zona care le dă mari bătăi de cap şoferilor de troleibuz.

"Încerc să mă pun în stuaţia lor şi pe această cale, personal le cer scuze", spune Cristian Ganea - viceprimar al municipiului Ploieşti.

"Noi preconizăm undeva la sfârşitul lunii februarie să fie montată acea reţea de contact", spune Cristian Iancovici - directorul RATC Ploieşti

Construcţia parcării supraetajate, care are o capacitate de 272 de locuri, a costat peste 10 milioane de lei, bani de la Consiliul Local.

Reporter: Claudiu Loghin
Operator: Mihai Stan