Sari la conținut
News Alert

Blocaj în sistemul de eliberarea a buletinelor

Un nou sistem informatic, care va funcţiona exclusiv online, va fi introdus în toate Direcțiile de Evidență a Populației din România. Schimbarea bazelor de date necesită însă oprirea întregului sistem, până la sfârşitul lunii. Drept urmare, cei care trebuie să îşi schimbe actul de identitate ori să obţină primul buletin trebuie să aşteptate până la începutul lunii iulie.

 "Direcţia de Evidenţă a Persoanei nu poate să elibereze acte de identitate începând cu această săptămână, în baza vechiului sistem nefiind funcţional, iar cel nou, fiind în curs de implementare", a precizat Oana Buzatu, purtătorul de cuvânt al Primăriei Cluj-Napoca.

Pentru a evita cozile de la începutul lunii viitoare, funcţionarii publici din Cluj-Napoca preiau documentele pentru buletine, însă le vor elibera abia de săptămâna următoare, spre nemulţumirea celor care au nevoie de un nou act de identitate.

"Noi încercăm să ne încadrăm în 15 zile, poate şi mai puţin, dar totul depinde de cum funcţionează noul sistem. Termenul de ridicare al unui act de identitate era de cinci zile", a mai declarat Oana Buzatu.

După implementarea noului sistem informatic, ghişeele Direcţiei de Evidenţă a Populaţiei Cluj-Napoca vor fi deschise până seara, pentru eliberarea sutelor de cereri înregistrate în această săptămână.