Sari la conținut

Piaţa asigurărilor, în creştere. Site-urile companiilor sunt principala sursă de informare

Mai mult de jumătate dintre români dețin, în prezent, o poliță de asigurare, iar dintre aceștia, cei mai mulți, 58%, au o poliță RCA.

42% au o asigurare de locuință și 28% de pensie privată. Sunt date care reies dintr-un studiu realizat pe piața asigurărilor din România. Polița Casco nu se regăsește printre prioritățile șoferilor pentru că doar 14% dintre români apelează la o astfel de asigurare.

Dacă ne uităm peste piața asigurărilor, vedem că, atunci când caută informații despre asigurări, principala sursă la care românii apelează este site-ul companiilor de asigurări, adică 51%, discuțiile cu agentul de asigurări se situează la o distanță de 10 procente, 41%, acestea fiind urmate îndeaproape de sfaturile primite de la cei apropiați, 39%.

Articolele apărute în presa scrisă și online sunt mediile de informare care prezintă cel mai puțin interes în rândul celor care intenționează să încheie o poliță de asigurare.

Doar 14% dintre români aleg să facă un contract cu o companie de asigurări după ce au văzut un articol în presă, se arată în acest studiu al unei companii de cercetare și consultanță în marketing.