Sari la conținut

Rămâne în top. Peste 50% dintre vânzările agenţiilor de turism sunt pentru Mamaia 

Clasamentul a fost realizat de Asociatia Naţională a Agenţiilor de Turism, care arată că nordul litoralului este preferat în continuare de tineri, iar sudul de familişti.

Spre deosebire de alţi ani, din ce în ce mai mulţi hotelieri au investit în spaţiile de cazare, astfel că o parte dintre unităţi au fost reclasificate de la două la trei stele, sau de la trei la patru stele, a anunţat preşedintele ANAT, Aurelian Marin.

Schimbarea la faţă a litoralului se vede şi în rezervările făcute de turişti.

În 2015 au fost cumpărate cu 25% mai multe vacanțe în perioada de early booking, comparativ cu anul trecut, a precizat sursa citată.

Agenţii de turism susţin că există estimări de creștere semnificativă a numărului de turiști străini pe litoral, cei mai mulți din Polonia și Israel.