Sari la conținut

Telefonul Copilului a sunat non-stop

Numai în primele şase luni ale acestui an Telefonul Copilului a sunat de peste 56.000 de ori, adică, în medie, s-au primit peste 300 de apeluri zilnic.

Nevoia de comunicare şi relaţia deficitară cu părinţii au fost principalele situaţii în care copiii şi adolescenţii au solicitat consilierea specialiştilor la numărul gratuit 116111.

Cazurile de abuz sexual asupra copilului, de exploatare prin muncă, cerşetorie şi trafic de minori au înregistrat o creştere de aproape 18%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Neînţelegerile cu părinţii s-au evidenţiat în 24,15% dintre situaţiile consiliate.

De asemenea, copiii şi adolescenţii au reclamat şi măsurile extreme la care au fost expuşi fie pentru că nu au finalizat anul şcolar cu media generală aşteptată de părinţi, fie pentru că nu au luat nota aşteptată de părinţi în urma examenului de capacitate sau de bacalaureatul.

editor web: Anca Medrea