Sari la conținut

Centru turistic, cu lacătul pe uşă. Investiţia inaugurată în urmă cu un an nu are personal

Un centru de informare şi promovare turistică în valoare de 1,2 milioane de lei din Râmnicu Vâlcea are lacătul pe uşă din prima zi în care a fost dat în folosinţă. Motivul: lipseşte aplicaţia prin intermediul căreia turiştii pot afla mai multe despre oraş şi despre obiectivele istorice din zonă. În acelaşi timp nu există nici personal specializat.

Judeţul Vâlcea are numeroase staţiuni montane. Din nefericire, cei care vor să ajungă aici nu au nicio posibilitate să afle care sunt atracţiile turistice ale zonei. Centrul de informare turistică din Râmnicu Vâlcea, care a costat 1,2 milioane de lei, nu a fost niciodată deschis.

Centrul de informare a fost construit în 2013, cu bani europeni, şi nu a funcţionat nici măcar o zi. Lipseşte aplicaţia cu ajutorul căreia se pot căuta pe hartă obiectivele turistice.

" Este o aplicație destul de vastă, specialiștii sunt restrânși în domeniu în țara noastră, drept dovadă licitația a fost organizată de 3 ori.", a precizat Ana Maria Văduva, șef Serviciu Programe și Relații Externe CJ Vâlcea.

Chiar dacă s-ar găsi specialişti să instaleze softul, centrul tot n-ar fi deschis. Nu are angajaţi.

''Trebuie să facem o schemă organizatorică, trebuie să o prezentăm la Consiliul Județean. Este puțin mai complicat.'', a declarat Ion Câlea, președintele CJ Vâlcea.

Conform statisticilor 300.000 de oameni vizitează anual capitala judeţului, Râmnicu Vâlcea.