Acuzaţie: o orădeancă susţine că mobila nouă i-a fost livrată cu defecte

Data publicării:
mobila

Şi cu banii luaţi, şi cu mobila stricată. Este situaţia pe care o acuză o tânără din Oradea, care spune că un magazin i-a livrat mobilă nouă cu zgârieturi şi piese lipsă. În plus, placajul din lemn se fărâmiţează, spune clienta care a depus o reclamaţie la Protecţia Consumatorilor. Femeia a refuzat să îi fie înlocuite piesele cu probleme şi cere magazinului să-i restituie banii.

Roxana Pop a cumpărat mobila în luna aprilie și spune că a cerut să fie ținută în depozitul magazinului timp de două luni, până şi-a terminat de renovat locuința. La sfârșitul lunii iunie, când marfa comandată i-a fost adusă, susține că a descoperit mai multe probleme la aceasta.

„S-a rupt toată mobila când am încercat să mut patul. Furnirul ăsta cade jos, se mănâncă, se macină, uitaţi, rămâi cu bucăţi de furnir în mână. Aici, peste tot”, spune Roxana Pop, reclamantă

Tânăra spune că mai multe componente ale mobilei pe care a cumpărat-o pentru dormitor ar avea defecte ori piese lipsă.

„La pat a venit cu zgârieturile aici, pe lemn, aici, la material. Au zis că mi se schimbă, bineînţeles că nu au mai venit să mi le schimbe nimeni, nici măcar bunul simţ să îmi dea un telefon, să îmi zică: Măi, nu se poate, trebuie mai aştepţi! Mi s-a zis că trebuie să aştept 30 de zile, a trecut o lună şi, şi nimeni nu mi-a dat niciun răspuns.”

Deşi magazinul i-ar fi propus înlocuirea pieselor stricate, femeia nu a acceptat și cere să îi fie restituiți banii, adică 4.000 de lei.

„Aş vrea obţin banii înapoi, pentru că asta e o mobilă de unică folosinţă. Dacă aveam şi un copil, ce făceam? Sărea în pat, zburda, ce se întâmpla? Vă daţi seama că se rupea toată mobila.”

Orădeanca a depus plângere la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului Bihor.

„Reclamaţia doamnei Pop este în termenul stabilit, este în cercetare deocamdată. În prima fază legea spune înlocuirea produsului. Dacă nu se poate înlocui, schimbarea produsului sau restituirea sumei înapoi, doar cu acceptul clientului”, susţine Giani Bura, directorul CJPC Bihor.

Până la această oră, reprezentanţii vânzătorului nu au comentat această situație.

Reporter: Bianca Firezar
Operator: Florin Lucuţa
Editor web: Adrian Laboş

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri