Sari la conținut

Golgheterul devenit brand. Claudiu Keşerü, parteneriat cu firma de imagine care se ocupă şi de Cristiano Ronaldo

Oficializarea înţelegerii între cele două părţi a fost făcută publică tocmai pe stadionul pe care Cleo a debutat în prima ligă, „Iuliu Bodola", în prezenţa a 13 copii, fani declaraţi ai atacantului. Aceştia i-au pregătit 13 întrebări, exact numărul pe care ordeanul îl poartă la "naţională".

Motivul pentru care atacantul a ţinut să facă astfel cunoscut parteneriatul a fost "dintr-o apropiere faţă de toţi copiii care iubesc fotbalul, şi chiar vreau să-i fac să se simtă aproape, şi cred că în dimineaţa asta chiar a fost cazul. Când le văd zâmbetul larg şi entuziasmul chiar cred că scopul a fost atins", a declarat Claudiu Keşerü.

Bucuria a fost mare şi de partea micilor susţinători ai atacantului, care au avut şansa să fie şi primii fani care au primit produse din colecţia Claudiu Keşerü: un tricou, un penar și o geantă.

„- V-a plăcut surpriza din partea lui Claudiu?
- Da.
- Ce v-a plăcut mai mult la el?
- Tot. Puloverul. Tricoul."

„- Ce ţi-a plăcut la întâlnirea cu Claudiu?
- Mi-a plăcut tricoul."

Produsele destinate fanilor sunt gândite chiar de jucător şi concepute de companie.

„Claudiu ne-a dat onoarea de-al reprezenta. Noi suntem oarecum în umbră şi tot ce facem cu el este bazat pe design-urile dorite de el, pe ideile sale şi absolut tot vine chiar de la el", a precizat Andreea Virag, reprezentantul companiei.

Reporter: Nicolae Mihalcea
Operator: Tiberiu Catrişcău
Editor web: Adrian Laboş