Sari la conținut
News Alert

Au plătit 2.300 de lei pentru Revelion la hotel, dar au fost trimişi acasă

Au vrut să petreacă un revelion de poveste într-un hotel de patru stele din Târgu Mureș, însă visul frumos s-a spulberat rapid.

Aproape 200 de oameni au aflat, cu stupoare, cu o zi înaintea Revelionului, că hotelul unde ar fi trebuit să fie cazaţi are lacătul pe uşă, din cauza unor probleme legale. Deşi au plătit sume cuprinse între 1300 şi 2300 de lei, mare parte dintre aceşti oameni vor sta acasă, aşteptând să îşi primească banii înapoi.

Aproape toate cele 80 de camerele ale hotelului au fost rezervate pentru Revelion.Turiştii au plătit pentru 4 nopţi de cazare şi petrecere până la 2300 de lei de persoană. Doar că atunci când au venit să se cazeze au avut parte de o surpriză neplăcută.

După ce îți rezervi să petreci Revelionul, să te simți bine, stai o zi întreagă și apoi pleci acasă. Îmi iau catrafusele și mă duc și petrec Revelionul la hanul plăpumioara acasă”.

Am făcut cerere să ne restituie banii, ni s-o spus că ni se dau banii înapoi săptămâna ce vine și asta e tot. (Sunteți nemulțumiți?) Păi cum să nu fii nemulțumit că ne-am stricat tot Revelionul, nu mai găsim unde să îl facem”.

„Nu știu care e problema, ce certuri au între ei. (De unde ați venit?) De la Sibiu. (Și ce veți face acum?) Așteptăm să vedem dacă în altă parte se rezolvă, așa au promis că se rezolvă la alt hotel de patru-cinci stele.”

Puțini au fost cei norocoși care au primit la schimb un sejur la un alt hotel. Întreaga situație s-a produs din cauza unui ordin de executare silită, care presupunea predarea imobilului proprietarului de drept.

Coroș Ioan, administrator sechestru și administrator firmă: „Din păcate ei nu au înteles menirea și nu au vrut să părăsească acest hotel, au primit foarte multe somații, ei nu au plătit niciun ban ca să mențină să stea în acest hotel”.

Pe de altă parte, cei care au administrat până în prezent complexul hotelier spun că Judecătoria Târgu Mureș a dat o hotărâre prin care suspendă executarea silită și că au cerut înțelegere.

Bololoi Valentin Daniel, asistent manager de hotel: „Am zis să facem un compromis și să facem în așa fel încât să asigurăm cazarea oamenilor care au plătit. Dânșii au spus flagrant în disgrația termenelor legale dacă le asigurăm posibilitatea ca dumnealor să țină. Și am spus: marfa e a noastră, casele de marcat sunt ale noastre, angajații sunt ai noștri”.

La restaurantul hotelului ar fi trebuit să aibă loc și o petrecere organizată de autoritățile locale pentru pensionarii din oraș. Acum şi primăria căută o altă variantă.