Sari la conținut

Autostrada suspendată este în aer

Pe hârtie, şoseaua ar fi trebuit să aibă 13 kilometri şi jumătate şi să coste un miliard şi jumătate de euro.

Autostrada suspendată practic nu mai există. A fost un slogan, ca să spun asa. Există un proiect intocmit din zona Colentina până în Virtuții. Un proiect bine pregătit, care e în faza de SF (studiu de fezabilitate). Din păcate, costurile sunt foarte mari”, a declarat arhitectul șef al Bucureștiului, Gheorghe Pătrașcu, la emisiunea „24 de minute”. 

Întrebat dacă autostrada suspendată a fost un proiect SF (științifico-fantastic), arhitectul șef a râs și a confirmat acest aspect. 

Da. N-a fost niciodată, de fapt, suspendată. Şi acum e mai mult îngropată”, a spus Gheorghe Pătrașcu.

Autostrada suspendată, de fapt un proiect de modernizare a inelului median de circulaţie din zona de nord a Capitalei, ar fi trebuit să pornească de la intersecția șoselei Colentina cu calea ferată și să străbată orașul prin mai multe pasaje supraterane, dar și două tuneluri din zona Parcului Herăstrău, oprindu-se în zona Lacului Morii, la intersecția cu Șoseaua Virtuții.

Din acest punct, Primăria Capitalei intenționa să construiască un alt drum, ar fi legat autostrada suspendată de autostrada București-Pitești. 

Citiți:

Arhitectul șef al Capitalei: Proiectul pentru refacerea centrului Bucureștiului ar putea începe la sfârșitul anului 2017