Sari la conținut

Ciocolată regală, în magazine

  

În acorduri de vioară și violoncel, Casa Regală a României a anunțat un desert cum altfel decât... regal. În toate magazinele din România vom putea găsi de acum o ciocolată care poartă numele Principesei Margareta şi al Principelui Radu.

Avem un sortiment de ciocolată cu lapte, cu gust intens de cacao, care va fi comercializat sub numele Alteţa Sa Regală Principesa Margareta, un produs de ciocolată amăruie cu 55% cacao, care va fi comercializat sub numele Alteţa Sa Regală Principele Radu şi un produs de ciocolată amăruie intensă cu 75% cacao, sub sigla Castelului Peleş”, spune Mihai Georgescu, directorul fabricii de ciocolată.

„Sperăm ca ciocolata regală să ajute produsele de marcă românească să se aşeze alături de marile nume europene din lumea ei. Ciocolata este un produs iubit de toate vârstele, de oamenii din toată lumea”, a spus Alteţa Sa Regală Principesa Margareta.

Experţii ciocolatieri au lucrat mai bine de un an pentru ca reţeta să fie perfectă. Primii care au savurat aroma regală au fost copiii sprijiniţi de Fundația Principesei Margareta.

Ciocolata regală e un dulce cu o tradiție de mai bine de 120 de ani în România. Toate generaţiile Casei Regale, de la Regele Carol I și Regina Elisabeta și până în prezent, și-au legat numele de ciocolata românească. În 1919 chiar a fost fondată o fabrică de ciocolată cu numele "Regina Maria", în Bucureşti.

Nu sunt singurele persoane cu sânge albastru care şi-au împrumutat numele dulciurilor. Prăjitura Regina Elisabeta, cu fructe şi frişcă, a fost creată la o cofetărie din Chigaco, în 1950, odată cu vizita Alteţei Sale Regale. În aceeaşi perioadă a fost creată şi prăjitura cu ciocolată care purta numele Reginei Mamă.