Sari la conținut

CNADNR: Lucrările de montare a separatoarelor de sens pe DN 1 vor începe luni

Acestea se vor executa pe etape (tronsoane de maxim 400 m), punctele de lucru vor fi fixe pe durata unei zile de lucru și își vor schimba poziția, în lungul drumului de la o zi la alta. Pe lungimea de 400 m va fi inclusă semnalizarea premergătoare lucrărilor, semnalizarea de poziționare a lucrărilor și semnalizarea de terminare a sectorului restricționat.

Conform CNADNR, lucrările de montare a parapetelor metalice tip H3 și a celor din beton de tip 'New Jersey' se vor desfășura pe sectorul cuprins între Pasajul Inferior Băneasa, km 8+050 și km 12+868 situat la capătul rampei Otopeni a Pasajului superior peste Centura București. Acest parapete va separa sensurile de circulație și va împiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulație pe alta.

Compania menționează că montarea acestor separatoare este foarte importanta pentru asigurarea siguranței circulației.

„Împreună cu Poliția Rutieră am stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic. CNADNR solicită tuturor celor implicați în acest proiect să lucreze cât mai bine și rapid, astfel încât traficul să fie afectat cât mai puțin. De asemenea, rugăm conducătorii auto să manifeste înțelegere și să respecte semnalizările și restricțiile impuse pe perioada lucrărilor. Menționăm că intervalele orare în care vor fi efectuate lucrările de montare a parapetelor vor fi anunțate după stabilirea acestora. Această decizie va fi luata împreună cu Poliția Rutieră”, se spune în comunicat.

CNADNR reamintește că în data de 22 aprilie 2016 a semnat Acordul-cadru de furnizare având ca obiect 'Achiziția și transportul parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor naționale și autostrăzilor din administrarea companiei.

Acordul-cadru semnat are o durata de 2 ani și are ca obiect furnizarea și montarea a unei lungimi de aproximativ 200 km de parapete, finanțarea fiind asigurată de la bugetul de stat și venituri proprii și va avea la bază contracte subsecvente anuale pentru toate Direcțiile Regionale de Drumuri și Poduri.