estiValul Digi - Un concept pentru întreaga familie,o plajă spectaculoasă, experiențe de neuitat

Data publicării:
estivalul digi afisa

GALERIE FOTO. Distracţie la estivalul Digi  

estivalul-digi logo
estivalul-digi logo

Conceptul acestui proiect a fost dezvoltat de catre agenția HIPPOS, care a venit cu o soluție creativă şi un design dinamic pentru a integra brandurile Digi, telecom si media, sub o umbrelă, cea a estiValului.

Pentru HIPPOS, proiectul a reprezentat genul de provocare pe care ne place s-o rezolvăm integral. Întâi a fost partea de conceptualizare: cum reunim eficient sub aceeași umbrelă branduri diverse într-o acțiune coezivă și unitară? Cum generăm afinitate pe targeturi diverse: familii cu copii venite în vacanță, tineri veniți doar in weekend, pentru petreceri? Soluția a apărut firesc: focus pe diversitate. Ceea ce a devenit o provocare la nivel de implementare: am gestionat 2000 mp de plajă care găzduiau zilnic diferite activitati, fiecare atrăgătoare pentru un anumit tip de target, dar reunite de ”firul roșu” al tehnologiilor oferite de brandurile Digi. Numărul de vizitatori unici în 60 de zile ale estiValului Digi ne-au validat corectitudinea soluției" declară Monica Tănăsoiu, Strategy & Innovation Director Hippos.

estiValul Digi le-a oferit celor prezenţi o vacanţă de neuitat prin activităţile zilnice din zonele dedicate distracţiei: fotbal, volei şi popice pe plajă, înot cu salteaua, karaoke sub duş, proiecţii de filme şi concerte în aer liber, jocuri pentru copii şi curse de maşinuţe.

"Digi a fost o gazdă veritabilă pe parcursul celor două luni, iar vizitatorii au avut la dispoziţie numeroase posibilităţi de a-şi petrece timpul liber. Pe plaja estiValului Digi am construit un loc unde tehnologia a fost la înălţime, iar distracţia a atins de cele mai multe ori cote maxime. În acest fel am reuşit, împreună cu partenerii nostri, să oferim potenţialilor şi actualilor clienţi, o vacanţă de neuitat. Conceptul creativ dezvoltat de agentia HIPPOS a adus plus valoare brandului Digi, dovada fiind rezultatele bune obţinute pana in acest moment”  ne-a spus Florin Nemeș, Marketing & PR Coordinator, RCS & RDS.

Pasionaţii de tehnologie au putut testa în sectorul dedicat „Test Technology”, serviciile Digi Mobil şi Digi Net, aplicaţiile Digi Oriunde şi Digi Online, precum şi smartphone-urile de ultima generatie Huawei P8 şi P8lite.

Antrenorii profesionişti din echipa emisiunii „Gimnastica de dimineaţă” difuzată de Digi Sport, i-au înviorat în fiecare dimineaţă pe cei dornici de mişcare, iar Digi24 a avut un jurnal de vacanţă special, cu informaţii de interes pentru telespectatorii săi. În zona proiecţiilor de filme, cinefilii au putut viziona filme din selecţia Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF), iar pe scena Utv şi ProFM au concertat cei mai în vogă artişti în România: Loredana, Smiley şi colegii lui de la HaHaHa Production, Andreea Bănică, Alex Velea şi Golden Boy Society, Mandinga

Concertele au atras mii de fani dornici de distracţie, care au petrecut la cote maxime în fiecare weekend pe plaja estiValului Digi.

Rezultatele campaniei:  estiValul Digi s-a lansat pe 10 iulie și a atras peste 30.000 de vizitatori unici care au participat zilnic la activităţile de pe plajă. Concertele de pe scena Utv şi ProFM au atras peste 5000 de participanţi. Peste jumătate dintre vizitatori au câștigat premii puse la dispoziţie de către Digi.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri