Prima companie din România care a redus săptămâna de lucru la 4 zile

Data actualizării: Data publicării:
Markets Stabilise After Turbulence Last Week

Agenţia de marketing digital WebDigital a decis reducerea numărului de zile lucrătoare pe săptămână, de la 5 la 4, începând din august 2016, până la sfârșitul acestui an.

Markets Stabilise After Turbulence Last Week

FOTO: Gulliver/ Getty Images

Măsura a fost luată pentru a spori eficiența angajaților. Odihna îi va ajuta pe aceștia să se concentreze mai bine și să ofere o performanță mai ridicată la locul de muncă, cred cei care au luat această decizie. Astfel ziua de luni va fi zi liberă pentru angajații agenției de marketing digital WebDigital. A fost aleasă această zi pentru că „escapadele de weekend sunt o problemă în România”.

„Capitala are o poziție privilegiată, iar tentația de a fugi pentru un weekend la mare sau la munte este foarte prezentă. Din păcate, infrastructura nu ne ajută să revenim la birou odihniți sau cu moralul ridicat. Așa că o zi în plus de odihnă va duce la mini-vacanțe mai lungi, la city break-uri în care grijile pentru odihna de după zbor vor dispărea, la condiții de călătorie mai sigure și, implicit, la timpi mai reduși petrecuți pe drum”, potrivit informațiilor comunicate pe site-ul agenției.

„După un weekend de 3 zile, revin la birou mai fresh și mă pot concentra mai bine pe ce am de făcut. Plus că, prin conștientizarea timpului mai limitat, sunt mai axată pe a găsi modalități noi de a obține aceleași rezultate într-un timp mai scurt, adică mai eficient”, afirmă Paula, Digital Marketing Specialist WebDigital.

„Schimbarea m-a motivat să mă concentrez pe task-uri, să le rezolv și să-mi organizez timpul mai bine. Rămâne de văzut cum vor merge lucrurile în continuare – e ca la campanii: cu cât aduni mai multe date, cu atât concluziile vor fi mai relevante”, declară Silvia, Relationship Manager WebDigital.

Alte companii din străinătate au introdus săptămâna de 4 zile lucrătoare, Serps Invaders din Edinburgh, o agenţie de digital marketing, încă din 2013. De atunci, agenţia a raportat angajaţi mai odihniţi, și-a extins afacere, a câştigat clienţi importanţi precum Gillette, Chanel şi SEAT şi a reuşit să atragă mai multe talente din domeniul marketing-ului digital.

Trebuie amintit, de asemnea, de Suedia, ţara în care s-a implementat ziua lucrătoare de 6 ore. Întreprinzători suedezi au afirmat că schimbarea a dus la îmbunătățirea atmosferei de lucru, a sănătății angajaților, dar mai ales a cifrei de afaceri. Brath, o companie cu 20 de angajaţi, a raportat încasări mai mari cu aproape 100%.

WebDigital este o agenţie specializată în Pay Per Click Marketing din Bucureşti, certificată Google Premier Partner.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri