RA-APPS scoate la vânzare trei hoteluri pentru care vrea să obţină 26 de milioane de euro

Data publicării:
hotel

Hotelul Triumf din Bucureşti a fost construit în 1935 după planurile aceluiaşi arhitect care a făcut şi Arcul de Triumf. Imobilul a fost destinat la început angajaţilor Băncii Naţionale, apoi a intrat în patrimoniul partidului comunist şi a fost folosit pentru cazarea oficialilor străini. După 1989, statul nu l-a mai renovat, iar acum are doar 2 stele şi foarte puţini clienţi.

Hotelul Triumf are o suprafaţă de 6000 mp, dar vine la pachet cu o curte de 15.000 de metri pătrati. RA-APPS a cerut în boom imobiliar 40 de milioane de euro, dar nu a găsit cumpărător. Acum, la 10 ani distanţă, preţul s-a redus la mai puţin de jumătate faţă de oferta iniţială şi poate fi cumpărat cu 17 milioane de euro.

Specialiştii imobiliari spun că preţul este subevaluat faţă de potenţialul zonei.

Dr. Radu Zilişteanu, profesor de economie: „Terenul ar putea să suscite interesul în vederea construirii altor clădiri. RA-APPS-ul îl consideră la puţin peste 1000 de euro pe metru pătrat, ceea ce pentru o proprietate specială, atât de mare şi de bine plasată este puţin”.

La Cluj-Napoca, Regia Patrimoniului de Stat scoate la vânzare un imobil cu potenţial.

Hotelul Victoria din Cluj Napoca este funcţional, aici se organizează evenimente de diverse tipuri. Hotelul este amplasat în zona centrală a oraşului, are 6400 de mp, iar preţul cu care este scos la licitaţie este de aproximativ 7 milioane de euro.

La Suceava, RA-APPS vrea să vândă Hotelul Gloria, un imobil nerenovat de zeci de ani.

Acum este folosit doar ocazional pentru organizarea unor evenimente. Nu se bucură de prea mulţi clienţi pentru că nici nu oferă condiţii, dar Regia Patrimoniului de Stat vrea să obţină pe el 2,5 milioane de euro.

Specialiştii cred că RA-APPS ar avea mai multe şanse să le vândă dacă le-ar face mai multă publicitate.

Dr. Radu Zilişteanu, profesor de economie: „În afară de o mică notiţă de pe site-ul instituţiei nu au încercat nici un fel de publicitate, nici un fel de marketing”.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri