Sari la conținut
News Alert

Se dezvoltă turismul de reduceri

Zeci de magazine din mall-urile bucureştene sunt în plină perioadă a reducerilor. Cumpărători au destui, iar cei mai hotărâţi vin din străinătate, fie că sunt români plecaţi la muncă în Europa sau pur şi simplu turişti străini.

Foarte frumos. Venim de două ori pe an, în ianuarie şi în iulie. În Israel sunt preţuri duble, este distractiv să vii aici”, spune o turistă străină.

„Am venit chiar din Statele Unite special pentru reduceri. În mod special în perioada reducerilor, deci vin special pentru această perioadă”, spune o româncă stabilită în SUA.

În această perioadă reducerile de preţ ajung şi la 70%. Aşa că magazinele nu duc lipsă de clienţi.

De dimineaţă de când se deschide magazinul, până la închidere sunt... caută orice, şi blugi şi rochii, geci... Vremea s-a anunţat iar răcoroasă, se caută gecile foarte mult. Dacă acum o săptămână o geacă era trei milioane, acum ajunge la un milion cu reducere”, spune Andreea Gheorghiu, reprezentantul unui magazin de haine.

Sunt însă şi nemulţumiţi care se plâng de preţuri. Mulţi mai aşteaptă câteva zile pentru reduceri şi mai mari:

- „Sunt nişte preţuri de te ia capul. Şi totuşi reduse cu 70% aproape... Da, o rochie de un botez, zece milioane, chiar nu se poate.”
- „Nu ne permitem. Chiar şi la reduceri, sunt rochii de cinci milioane, sunt reduse 50% aproape şi tot nu...”
- „Presupun că vor urma şi alte reduceri peste cele deja existente.”