Sari la conținut
News Alert

Ore de aşteptare fără explicaţii pentru pasagerii unei curse Wizz Air

Aproape șase ore au aşteptat sâmbătă la Otopeni pasagerii unei curse Wizz Air. Au fost peste o sută de oameni care aveau bilete către Barcelona. Avionul era programat să decoleze la începutul serii, însă acest lucru nu s-a întâmplat. Pasagerii spun că au primit explicaţii foarte târziu din partea companiei şi numai după ce au formulat reclamaţii oficiale.

„Singura explicatie pentru întârziere a fost că fac tur-retur cu avioanele și din cauza altei curse a întârziat și aceasta. Am făcut și plângere oficială pe site, au trecut vreo trei ore și după trei ore am primit o apă plată și un sandviș,

nu am primit niciun fel de explicații și nu e un sistem pus la punct să iei legătura cu ei, să știi ce să faci, ce s-a întâmplat. Sunt peste 100 de persoane și suntem ultimii rămași cu cursa asta”, a declarat pentru Digi24 Alex Ghica, pasager.

Firma aeriană nu a răspuns, sâmbătă seara, solicitărilor Digi24 de clarificare a situaţiei. Duminică, a trimis următoarele PRECIZĂRI WIZZ AIR:

"Zborul W6 3175, de la București la Barcelona, a fost întârziat din cauza unei verificări tehnice neprevăzute a aeronavei, de pe parcursul zilei. Pasagerilor li s-au oferit alimente și apă, conform politicii WIZZ și a regulamentului UE. Wizz Air își cere scuze pasagerilor pentru acest inconvenient, însă siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor este prioritară", au declarat reprezentanți ai companiei.