Sari la conținut

Deputaţii se vor înregistra şi îşi vor face reclamă pe Facebook

Supăraţi că mass-media nu le reflectă activitatea aşa cum şi-ar dori ei, deputaţii vor să îşi facă singuri reclamă. Vor înregistra interviuri video, cu funcţionari pe post de reporteri, în care îşi vor prezenta realizările. Apoi le vor posta pe paginile de Facebook ale instituţiei. În plus, vor demara şi programul "o zi cu deputatul tău", în care vor fi filmaţi la şedinţe de plen sau în comisii.

Deputaţii vor avea la dispoziţie un loc special amenajat pentru realizarea acestor interviuri video. Vor avea, bineînţeles, un fotoliu confortabil, se vor aşeza pe el şi în faţa lor va fi instalată o cameră de luat vederi. Vor privi direct în acestă cameră şi îşi vor prezenta realizările pe care spun domniile lor, le au la Parlament.

Ioan Bran, secretar al Camerei Deputaţilor: „Aceste filmuleţe vor fi postate pe canalele oficiale ale Camerei Deputaţilor, atât pe Youtube cât şi pe Facebook, iar dacă deputatul ori grupul parlamentar va dori să le preia să le promoveze mai departe, este opţiunea dumnealor."

Înainte de a fi postate vor fi verificate de colegii din grupurile parlamentare ca nu cumva deputatul intervievat să fi făcut vreo greşeală sau să îi fi scăpat ceva ce nu trebuia spus.

Oana Vlăducă, deputat: „Cel mai important pentru noi este ca fiecare să ne promovăm şi nu numai aici la nivel naţional dar şi la nivel de teritoriu şi la nivel de judeţ."

Sunt aleşi care au învăţat deja să se filmeze singuri în timpul şedinţelor.

Se ştie deja că Parlamentul nu are o imagine prea bună. Aşa că, aleşii au mai găsit o metodă pde promovare: proiectul "O zi cu deputatul tău." Practic, un ales va fi însoţit în permanenţă de un funcţionar care îl va filma în timpul şedinţelor de plen, comisie sau la grupul parlamentar.

Silviu Macovei, deputat PSD: „Mi se pare o idee excepţională pentru că suntem obligaţi până la urmă să ne prezentăm şi noi activitatea celor care ne-au trimis în Parlament."

De promovarea parlamentarilor se va ocupa Departamentul de Social Media al Camerei Deputaţilor. Aici sunt angajaţi nu mai puţin de 15 oameni, până acum criticaţi des că nu au nicio activitate.