Sari la conținut

Alba Iulia, primul oraş din România care are manual de brand

Autorităţile, dar şi agenţii economici din Alba Iulia vor deveni experţi în promovarea oraşului.

„Găsim informaţii despre slogan, informaţii cromatice despre utilizarea logo-ului, găsim informaţii care privesc elemente tipografice de utilizat pentru materialele de print şi reguli de folosire a identităţii pe diferite suporturi”, spune Nicolaie Moldovan, city managerul oraşului Alba Iulia.

Toţi cei care vor să descarce manualul online o pot face gratuit de pe site-ul primăriei.

„Găsim potrivită apariţia acestui manual, mai ales că şi fabrica noastră utilizează multe mijloace de promovare şi, printre altele, folosim pe obiecte promoţionale, pe suveniruri. Apariţia manualului este binevenită pentru că vom avea nişte reguli mult mai stricte şi posibilităţi de a-l folosi mult mai eficient”, e de părere inginerul Liliana Itul, manager de calitate la fabrica de porţelan din Alba Iulia.

Şi Stelian Nicola, director la Societatea de Transport Public Alba, consideră că manualul este benefic: „Încă de când a apărut logo-ul municipiului, în urmă cu câţiva ani, l-am utilizat, dar în prezent manualul ne ajută foarte mult în a ne prezenta în materialele de promovare pentru transportul public, în mijloacele de transport public, pe actele care emană de la societate în interiorul oraşului”.

Alba Iulia este primul oraș din România cu un manual de brand făcut la standarde internaţionale. Autorul este un specialist angajat de primărie.

Este un început deosebit şi sunt sigur că acest început va avea urmări şi că cei care sunt interesaţi, care iubesc Alba Iulia şi care sunt în Alba Iulia vor folosi acest manual”, spune primarul oraşului, Mircea Hava.

Odată cu acest manual, oraşul Alba Iulia a fost inclus în programul de Marketing City Logo al Uniunii Europene, alături de Oslo, Varşovia sau Genova.