Asigurări fără acoperire. Clienţii au descoperit nereguli după ce au cerut situaţia plăţilor

Data publicării:
asffff

Cornelia Larkin şi-a încheiat în 2010 o asigurare de viaţă şi una de pensie. Apoi, a încheiat alte trei asigurări pentru copiii ei. A plătit în doi ani aproape 12.000 de euro. Anul trecut însă a avut unele probleme cu banii şi a vrut să-şi reducă prima de asigure. Când compania i-a spus că nu poate face acest lucru, femeia a intrat la bănuieli aşa că i-a cerut firmei situaţia plăţilor. Aşa a aflat că nici măcar nu mai era asigurată.

Contractele mele fuseseră anulate pentru neplată, deși plata era făcută și informarea nu ajunsese la mine. Când am primit situația, am fost șocată să văd că ultima plată la rata de pensie, aceea de 300 de euro, nu apărea și că îmi fusese anulat contractul. Am chitanța pentru suma de care ei spun că e neîncasată”, spune Cornelia Larkin.

Între timp însă, compania la care şi-a încheiat poliţele a fost preluată de o altă firmă la care nu au ajuns decât contractele în vigoare.

„În lista de contracte transferate nu figurează cel al doamnei Cornelia Larkin. Deși doamna Larkin ne-a adus la cunoștință această situație, nu suntem în măsură să emitem o părere documentată sau să luăm vreo măsura în legătură cu acest subiect”, spune. Sânziana Maioreanu, preşedintele unei companii de asigurări.

Aşa că femeia a depus plângere la ASF, instituţia care supraveghează piaţa asigurărilor.

Răspunsul ASF a fost ca sumele astea se regăsesc, dar cu alte date și cu alte numere”, explică Cornelia Larkin.

Până acum, femeia şi-a recuperat doar 2.000 de euro din toată suma plătită, iar pentru diferenţă va da compania în judecată. Piaţa asigurărilor a fost zguduită de tot mai multe scandaluri în ultimii ani, după ce procurorii au descoperit la mai multe companii asigurări false sau neînregistrate în contabilitate.  

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri