Sari la conținut

Fabrica de discounturi, o nouă înșelătorie. Sute de români păcăliți de prețurile mici  

Acest telefon se vindea cu 1.300 de lei pe site-ul fabricadediscounturi.ro. „Nimeni nu îţi face discount mai mare de 15% din preţul produsului...e o problemă când de la 3000 ajunge la 1300”, a spus Flavia Negoescu, realizator emisiune IT 2.0

Şi pe forumuri, utilizatorii reacţionau la ofertele firmei. Chiar unul dintre producătorii tabletelor susţine că nu a furnizat produsele afişate de magazinul online şi atrăgea atenţia că preţul nu are cum să fie atât de mic.

Deşi este un preţ foarte avantajos, dorim să vă atragem atenţia că UTOK nu a distribuit produse către E-Flash Sales SRL, firma ce deţine site-ul în cauză. Drept urmare, preţul afişat pe site-ul respectiv nu este justificat şi nu garantează livrarea tabletei UTOK i700 către cumpărători”, a fost reacţia unui producător de tablete.

Celor 300 de cumpărători nu li s-a părut însă nimic suspect. Asta deşi în condiţiile contractuale afişate pe site, firma nu se angaja să le dea banii înapoi în cazul anulării comenzii. Mai mult, produsul era livrat în 3-4 săptămâni de la încheierea campaniei de reduceri. Reprezentanţii băncii care au procesat tranzacţiile cu cardul au intervenit la timp, astfel că nimeni nu a pierdut bani.

Pentru siguranţă plătitorilor, am decis să blocăm plăţile online. În cel mult 3 zile lucrătoare, toţi plătitorii vor avea banii în contul lor”, Octavian Herea, reprezentantul băncii, Libra Bank.

În tot acest timp, administratorul site-ului este de negăsit. Deşi firma care deţine site-ul este înregistrată pe ministerul de finanţe la acesată adresa, proprietarul imobilului spune că nu a avut niciodată legătură cu firma şi nici nu ştie despre această societate. Pe site se menţionează că firma nu îşi poate continuă activitatea şi nu a încasat niciun ban de la clienţi. Mai mult, reprezentantul magazinului online consideră că banca nu a avut niciun motiv să suspende plăţile.

Între timp, au fost sesizate şi autorităţile. „Principalele aspecte reclamate sau sesizate de consumatori ar fi că nu a ajuns produsul sau întârzierea livrării produselor pe care le-au achiziţionat”, a spus Marius Dunca, preşedintele ANPC. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor s-a autosesizat şi a trimis o adresa inspectorilor anti-fraudă.

Pe aceeași temă