Sari la conținut

Kaufland retrage din magazine şapte tipuri de napolitane

Reţeaua germană de retail Kaufland, lider pe piaţa românească a comerţului alimentar, retrage din magazine şapte tipuri de napolitane care pot avea un conţinut de arahide mai ridicat decât cel inscripţionat pe etichetă, ceea ce poate afecta sănătatea consumatorilor alergici la arahide, a anunţat, sâmbătă, compania.

kaufland4

Produsele retrase sunt K-Classic napolitane cu cremă cacao (70%) 175g,  K-Classic napolitane umplute cu cremă cu gust de cacao (75%) 500g,  K-Classic napolitane cu cremă de cocos (70%) 175g, K-Classic napolitane cu cremă de alune de pădure (70%) 175g, K-Classic napolitane cu cremă de frişcă (70%) 175g,  Sweet napolitane cu cremă cu umplutură de cacao (72%) 360g şi Sweet napolitane umplute cu cremă cu gust de alune de pădure (72%) 360g, potrivit News.ro.

„Există posibilitatea ca acestea să aibă un conţinut de arahide mai ridicat decât acela de urme, aşa cum este inscripţionat pe etichetă. Numai în cazul persoanelor alergice la arahide, consumul unuia dintre produsele din listă poate determina o reacţie alergică”, a precizat Kaufland, într-un comunicat. 

Retailerul le solicită persoanelor alergice la arahide să nu consume niciunul din articolele menţionate.

„Consumatorii care nu sunt alergici la arahide pot consuma în siguranţă aceste produse. Kaufland retrage de la vânzare articolele menţionate din proprie iniţiativă. Alte produse nu fac obiectul acestei retrageri”, a mai precizat compania.

Clienţii alergici la arahide care au cumpărat astfel de produse, dar nu le-au consumat, se pot prezenta în orice magazin Kaufland pentru a returna produsele menţionate şi vor primi contravaloarea preţului de vânzare. Clienţilor nu li se va solicita să prezinte bonul de casă, potrivit Kaufland. 

Vânzările Kaufland, care a ajuns la o reţea de 110 hipermarketuri pe piaţa locală, dintre care 11 în Capitală, au depăşit, anul trecut, 2 miliarde de euro (9,17 miliarde lei), în creştere cu 14,7 faţă de 2014.

Cu o cotă de aproximativ 20% din comerţul modern din România, lanţul german de hipermarketuri a raportat la Ministerul Finanţelor un profit net de 146 milioane euro (649 milioane lei) în 2015, mai mare cu 58% faţă de anul anterior.

Kaufland a avut anul trecut un număr mediu de 13.263 de angajaţi, fiind unul dintre cei mai mari angajatori din România.