Sari la conținut

Muzeul Naţional al Satului „Dimitrie Gusti”, prima instituție „Brand de ţară”

FOTO http://www.muzeul-satului.ro

Cu acest prilej, Asociaţia Brand de Ţară a înmânat certificatul "Brand de ţară" Paulinei Popoiu, directorul general al Muzeului Naţional al Satului "Dimitrie Gusti", notează Mediafax.

"Suntem cu atât mai onoraţi, pentru că suntem prima dintr-un lung şir de instituţii care vor deveni "Brand de ţară". Eu vă asigur că noi vom onora această titulatură şi, ca să asigurăm această titulatură, avem în continuare nevoie şi de ajutorul dumneavoastră, şi de al Ministerului Culturii, şi al Ministerului de Externe, şi de al Guvernului", a declarat directorul general al Muzeului Satului.

De asemenea, Paulina Popoiu a spus că românii se definesc prin cultură în Europa, iar străinii ar trebui să cunoască şi lucrurile bune pe care locuitorii şi instituţiile României le fac şi nu doar pe cele rele.

Paulina Popoiu a mai spus că Muzeul Satului este singura instituţie publică înregistrată la OSIM. "Suntem un brand de ţară noi, Muzeul Satului. Dacă e vorba să ne păstrăm rădăcinile, dacă e vorba să ne impunem ca popor în Europa, atunci putem s-o facem prin respectul pe care noi înşine îl acordăm culturii, prin respectul pe care noi înşine îl acordăm tradiţiilor populare, pentru că, până la urmă, dacă vrem să ştim cine suntem, trebuie să ne ducem la rădăcini, iar rădăcinile sunt în sat, acolo unde s-a născut veşnicia", a mai spus Paulina Popoiu.

Asociaţia Brand de Ţară şi primul program naţional demarat - "Suntem România" - reprezintă o iniţiativă sprijinită de InfoCons - Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS România), membră cu drepturi depline în Consumers International şi Federaţia Asociaţiilor de Consumatori, se arată pe site-ul suntemromania.ro.