Sari la conținut

Pasajul Muncii, întârzieri şi costuri suplimentare

Încă din 2010, specialiştii Primăriei au stabilit că Pasajul Muncii avea nevoie de reparaţii capitale.

S-au finalizat lucrările de hidroizolaţie a pasajului, una din cele două căi de acces la staţia de metrou, iar lucările la liniile tramvai şi carosabil sunt gata în proporţie de 90%”, a transmis Primăria Capitalei.

Chiar şi după terminarea lucrărilor la Piaţa Muncii, calvarul şoferilor nu se va termina, pentru că muncitorii trebuie să inlocuiască apoi toată linia de tramvai de pe bulevardul Basarabia şi Calea Călăraşi. Aceasta este cea de-a doua încercare a Municipalităţii să reabiliteze Pasajul Muncii. Prima tentativă a eşuat, după ce o expertiză a arătat că, pe lângă lucrările de hidroizolaţie şi refacere a faţadelor, este neapărat nevoie şi de consolidarea structurii de rezistenţă.