RADET, amendată de Protecția Consumatorilor

Data publicării:
radet foto facebook radet

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, prin comisari ai Comisariatului Municipiului București, a amendat RADET pentru lipsa furnizării căldurii sau furnizarea acesteia la parametri corespunzători.

Comisari ANPC au desfășurat un control la data de 05 ianuarie, în urma sesizărilor primite de la consumatori. Aceștia reclamau faptul că furnizarea agentului termic a fost oprită, fie s-a furnizat sub parametri stabiliți, precum și a faptului că apa caldă a fost furnizată la temperaturi scăzute.

În timpul controlului, reclamațiile s-au confirmat, situație recunoscută și de RADET. ANPC a aplicat o amendă contravențională de 20.000 lei și a dispus remedierea situației”, se arată într-un comunicat de presă al ANPC.

Bucureştenii din zone din cartierele Militari şi Drumul Taberei au fost afectaţi de o scădere a temperaturilor în locuinţe, din cauza furnizării agentului termic sub parametrii normali, ca şi a apei calde, în urma unei avarii, în perioada 31 decembrie 2015 - 6 ianuarie 2016. Reprezentanţii municipalităţii anunţau realimentarea în parametri normali începând de miercuri 6 ianuarie, după ce a avut loc o întâlnire la Ministerul Energiei, între ministrul Victor Grigorescu, primarul interimar al Capitalei Răzvan Sava, reprezentanţii RADET şi ELCEN.

O nouă avarie la conductele RADET

Vineri dimineaţă, peste o sută de blocuri din cartierul Militari au rămas fără căldură şi apă caldă, după producerea unei noi avarii în zona străzilor Vasile Milea şi Uverturii. Avaria a fost cauzată de vechimea reţelei, ce favorizează apariţia unor astfel de situaţii.

Citiți și: ELCEN susține că furnizează agentul termic la o temperatură optimă și nu este responsabil de avaria de vineri

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri