Sari la conținut

Sute de reclamaţii la Protecţia Consumatorilor, după vacanţele de sărbători

Un bărbat care plătise în avans cina de Revelion la un local din Braşov a avut parte de o surpriză neplăcută. Acesta a fost anunţat că rezervarea sa a fost dată altor clienţi.

La Buşteni, unui turist i-a fost anulată rezervarea pentru că a optat doar pentru cazare, nu şi pentru masă. Iar la Azuga, un client al unui restaurant a reclamat la ANPC faptul că în ciorba pe care urma să o mănânce a găsit o insectă.

Cel mai ieftin sejur la Păltiniş a costat 500 de lei, iar cel mai scump 3.500 de lei. Mulţi turişti s-au plâns la Protecţia Consumatorilor că au primit servicii mult sub preţul plătit. „În Argeş, un turist a reclamat la OPC condițiile de cazare care nu corespondeau cu cele prezentate pe site-ul unei cabane de la Dâmbovicioara. Mai exact, realitatea era alta. Nimic nu semăna cu ce era pe site. Ajuns la cabană a avut surpriza că și prețul era mai mare. Nu este singurul. Astfel de reclamaţii au fost și în Prahova, mai exact la Bușteni și Poiana Țapului.

La petrecerea de Revelion, clienţii unui restaurant din Constanţa au fost nevoiţi să stea îmbrăcaţi pentru că înăuntru nu erau mai mult de 15 grade Celsius. În plus, aperitivul era sărac şi servit în farfurii murdare.

O persoană s-a plâns de faptul că, în localul în care şi-a petrecut Revelionul, era foarte frig, mult fum de ţigară, nu exista un sistem de aerisire şi în plus mâncarea servită era rece. Aceasta este una din zecile de reclamaţii la ANPC Galaţi.

În judeţul Iaşi, sesizarea a fost făcută de un bărbat din comuna Bârnova, care după ce a fost la un restaurant în seara de Revelion a început să se simtă rău. Şi în judeţul Neamţ au existat nereguli, mai exact la Durău, acolo unde a fost făcută o sesizare conform căreia nu a fost respectat meniul de Revelion. Nu a inclus ţuica şi vinul de colecţie, fiind şi alte preparate servite în ziua de 1 ianuarie care nu corespundeau reţetelor tradiţionale.