Sari la conținut

Târgul de joburi „Angajatori de TOP” are loc în acest weekend, la Bucureşti

Cel mai mare târg de carieră, Angajatori de TOP”, se apropie. Săptămâna aceasta, cei care locuiesc în Bucureşti sau în oraşele apropiate dedică 2 zile pentru carieră. Evenimentul va avea loc vineri şi sâmbătă, 25-26 martie, la Sala Palatului. La eveniment sunt aşteptaţi peste 10 000 de profesionişti, studenţi şi proaspăt absolvenţi care pot interacţiona cu 300 de specialiști HR din cadrul celor 100 de companii participante5000 de joburi deschise şi peste 700 de poziţii în cadrul programelor de internship&trainee.

Din semnalele pe care le-am primit până acum din partea angajatorilor cu care colaborăm de 10 ani, anul 2016 va fi unul extrem de competitiv. Foarte mulţi angajatori îşi formează echipele, iar numărul angajarilor este în creştere faţă de anii trecuţi, lucru care se poate observa şi din creşterea cu 25% a poziţiilor deschise în cadrul "Angajatori de TOP" comparativ cu ediţia din toamnă 2015. În acest context, atragerea candidaţilor care sunt într-adevăr valoroşi va reprezenta o preocupare pentru specialiştii HR. Târgul de joburi "Angajatori de TOP" creează cadrul potrivit atât pentru angajatori, cât și pentru candidaţi, fiind printre canalele preferate de recrutare, pentru că le oferă companiilor posibilitatea de a cunoaște potenţialii candidaţi și a avea un prim contact cu aceștia”, a declarat Cristina Carataș, Project Manager "Angajatori de TOP" Bucureşti.

Există o serie de poziţii pentru care angajatorii întâmpină dificultăţi în procesul de recrutare, iar din centralizarea noastră cele mai mai mari dificultăţi sunt întâlnite pentru joburile care presupun cunoștințe de limbi străine, în general, poziţiile cu cerinţe de limbă germană, maghiară, bulgară, slovenă, croată, daneză, olandeză, greacă. Alături de acestea, competiţia este acerbă mai ales pe câteva tehnologii pe care le urmăresc cei mai mulţi dintre angajatori – exemplu, C++, PHP, Java, dar şi pentru profilele nişate din inginerie, transporturi sau logistică.

În cadrul evenimentului "Angajatori de TOP", cele 100 de companii provin din peste 14 domenii de activitate, iar poziţiile deschise sunt adresate atât profesioniştilor, dar şi persoanelor cu un nivel mediu de experienţă şi celor entry-level. Pe lângă cele 5000 de joburi, companiile au deschise şi peste 700 de poziţii în cadrul programelor de internship şi trainee, adresate studenţilor şi proaspăt absolvenţilor. 58% dintre companii urmăresc să recruteze între 5 şi 10 interni, 25% între 10 şi 20 de interni, 13% dintre companii au planuri de recrutare a peste 20 de interni, iar 4% dintre companii doresc să recruteze peste 50 de interni. Specializările urmărite sunt diverse, iar poziţiile sunt în departamente precum: Marketing, Resurse Umane, Achiziții, Logistică, Vânzări, Juridic, Audit&Consultanţă, Financiar, Producţie.

Companiile care participă la Angajatori de TOP sunt preocupate să asigure un echilibru între viaţa personală şi cea profesională, pe lângă remuneraţie şi beneficiile non-salariale pe care le acordă angajaţilor. Câteva exemple de astfel de activităţi, cel mai des oferite sunt: flexibilitatea programului şi posibilitatea de a avea zile libere nelimitate, organizarea de activităţi de tip teambuilding, implicarea în diferite activităţi sportive şi nu numai, în funcţie de pasiunile angajaţilor, cursuri de gătit şi de nutriţie, managementul stresului, de prim ajutor sau parenting.

Ultimele zile în care cei interesaţi se pot înscrie gratuit la Workshopuri şi Conferinţe. Pe lângă cele 5000 de oportunităţi de carieră, în cadrul evenimentului vor avea loc şi 35 de Workshopuri şi Conferinţe. Profesionişti din cadrul companiilor: Coca-Cola HBC, Lidl România, Genpact, EY, Stefanini România, Veeam Software, Deloitte, DB Schenker, DB Schenker Global Services Europe, Telus International Europe, Computer Generated Solutions, Uniqa Asigurări, Allianz Worldwide Partners, Telekom România, BCR, JTI, Oracle, Hewlett Packard Enterprise, HP Inc., Dell, BearingPoint, IBM, Ericsson, UniCredit Business Integrated Solutions, Accenture, Vodafone Shared Services, Intralinks, Intel România şi Bitdefender vor susţine sesiuni de 45 de minute în cadrul cărora vor prezenta procese şi inovaţii dezvoltate, proiectele în desfăşurare, competenţele şi abilităţile căutate la viitorii angajaţi, planurile de angajare pentru următoarea perioadă etc. Participarea la SkillShopuri şi Conferinţe este gratuită în limita locurilor disponibile, iar cei interesaţi pot aplica aici: http://www.hipo.ro/locuri-de-muncă/angajatoridetop/bucureşti/conferinţe_seminari

Accesul la eveniment este gratuit în baza preînscrierii pe www.hipo.ro şi va fi permis vineri, 25 martie, în intervalul 10.00-18.00 şi sâmbătă, 26 martie, în intervalul 10.00-17.00, la Sala Palatului din Bucureşti. Pentru cele peste 5000 de poziţii deschise, vizitatorii pot aplica folosind un singur CV Barcode. CV-ul Barcode îl pot obţine din contul personal, pe Hipo.ro. După completarea CV-ului au posibilitatea să descarce CV-ul în format Barcode, pe care, ulterior, să îl printeze şi să aplice la joburile deschise de cele 100 de companii.