Sari la conținut

Șoseaua până la poarta sediului TelDrum, neasfaltată de 15 ani

Şoseaua care face legătura între sediul TelDrum din Alexandria şi centrul oraşului nu a mai fost reparată de 15 ani. Şoferii spun că nu înţeleg cum, în atâţia ani, firma care a obţinut nenumărate contracte de asfaltare în judeţ nu a făcut lucrări şi pe strada care pleacă din poarta ei.

„De aici, din centrul Alexandriei, şi până la periferie ne aşteată un drum de 1,6 kilometri. Un drum plin de gropi şi denivelări încât senzaţia este că timpul s-a oprit în loc. Ironia este că la capătul drumului găsim tocmai compania TelDrum”, relatează Cristi Popa, reporter Digi24.

Şoferii se plâng că îşi strică maşinile pe drumul care este folosit zi de zi de utilajele societăţii de asfaltare din Teleorman.

- Se circulă în general cu 30 de km/h, că altfel rupi mașina în două. Plătim taxe și impozite pentru drumuri și nu avem condiții. Este cea mai mare companie de asfaltare și priviți în ce stare se află acest drum, este și drumul de centură.

- Ăsta este pustiul Sahara. Ăsta-i blocul "Pustiul Sahara". Nu se face nimic până acolo. De aici încolo nu se mai face nimic.

Compania TelDrum a fost înfiinţată de Consiliul Judeţean Teleorman în 1998 iar în 2001 a fost privatizată. În acea perioadă, Liviu Dragnea era preşedintele CJ. În decursul timpului, compania a fost acuzată că beneficiază preferenţial de contracte de asfaltare în judeţ.

Relația este doar instituțională. Este o societate ca oricare alta și desfășurăm anumite contracte cu societatea respectivă”, a spus Dănuț Cristescu, președintele CJ Teleorman.

În prezent, societatea de asfaltare are un patronat anonim iar capitalul este divizat în 955.000 de acţiuni la purtător. Recent, procurorii DNA afirmau că Tel Drum este controlată de Liviu Dragnea prin interpuşi.

„Vor să-l bage la belea. Pentru ce să-l bage la belea? Pentru că a făcut bine la țara asta?”, spune un teleormănean.

Reprezentanţii Tel Drum nu au fost de găsit pentru a răspunde la întrebări despre parcul tehnic al societăţii şi pentru a da detalii despre lucrările executate.

„Directorii sunt plecaţi şi nu aveţi cu cine să discutaţi. Aşa mi s-a spus, aşa vă spun”, spune un paznic.

Deşi, din exteriorul garajului, multe dintre utilaje par învechite şi depăşite tehnic, reprezentanţii companiei se pot lăuda cu un succes fantastic. Din 2014 şi până în prezent au semnat 24 de contracte pentru lucrări importante pentru care au încasat nu mai puţin de 64 de milioane de euro.