Pariu câștigător. Afacerea cu vafe belgiene

Data publicării:
vafe

Sunt tot mai mulţi cei care renunţă la locuri de muncă bine plătite în schimbul unei aventuri în lumea afacerilor. Este şi povestea unui tânăr din Iaşi care după ce a petrecut trei ani într-o agenţie de turism s-a aruncat în necunoscutele unei afaceri cu vafe belgiene. A fost un pariu câştigător: după numai un an se gândeşte să îşi extindă business-ul.

Ştefan a fost timp de trei ani director de marketing la o importantă agenţie de turism. În timpul unei vacanţe în Belgia a fost fascinat de gustul vafelor. Odată întors acasă i-a venit ideea să facă o afacere cu vafe, mai ales că în oraşul său nu se găsea acest tip de desert.

Ștefan Liviu Stanciu, antreprenor: „Am văzut că în România există doar deserturi problematice, să spunem așa, românii mănâncă foarte multe deserturi în băi de ulei.”

Tânărul s-a gândit că un business serios înseamnă înainte de toate calitate. Pentru a avea succes cu produsele sale, a vrut să respecte reţeta originală, aşa că a plecat în Belgia să se şcolească.

Ștefan Liviu Stanciu, antreprenor: „A fost destul de greu, am fost în afară, am studiat un pic rețetele.”

Partanerul de afaceri este chiar iubita lui, cu care se consultă asupra fiecărui pas.

Roxana Verștiuc, antreprenor: „Zona am ales-o în funcție de traficul care este pe aici. Avem clădiri de birouri aproape, un hotel.”

Cei doi tineri au investit 10.000 de euro în echipamente şi în standul în jurul căruia, în scurt timp, clienţii au început să roiască.

Client: “E ceva inedit pentru Iași, clar, ceva nou și foarte gustos.”

Client:Cel mai original desert din oraș, cu siguranță. E acel desert pe care poți să-l recomanzi oricui pentru că îl poți lua în orice moment al zilei.”

Fiind la început de drum, cei doi tineri gătesc, vând, fac curăţenie şi gândesc împreună strategii de promovare. Fiecare zi de muncă are cel puţin 14 ore, dar spun ei, oboseala dispare când văd rezultatele. În mai puţin de un an şi-au amortizat investiţia.

Ștefan Liviu Stanciu, antreprenor: „Vom încerca să promovăm produsele noastre și în lanțurile hoteliere și în alte restaurante din zona Moldovei, am început și să, am încercat, de fapt, un test , pe partea de home delivery.”

Roxana şi Ştefan sunt convinşi că viitorul le va fi la fel de dulce ca waffele cu ciocolată albă, frişcă ori bomboane.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Te-ar putea interesa și:
afaceri romania
România, scumpă pentru antreprenori
BANI EURO - BACKGROUND
Bani pentru tineri. Cele mai bune 100 de idei de afaceri vor primi finanțare din partea UE
Partenerii noștri