Sari la conținut

BUSINESS CLUB. Numele care face toţi banii

O companie chineză a ajuns să-și crească valoarea cu 100 de milioane de dolari într-o singură zi doar pentru că şi-a schimbat numele cu unul care avea rezonanţă de companie ce intră în zona internetului, a noii tehnologii.

O firmă specializată în imobiliare, unde nu prea a avut noroc, şi-a schimbat numele şi domeniul de activitate şi a fost suficient ca să crească cu 10% dintr-o dată pe bursa de la Shanghai, anunţă Financial Times.

Şi-a zis Peer to Peer Financial, un nume care indică decizia de a intra pe creditarea pe internet. Numele e doar intenţia a ceea ce vrea să facă, deocamdată nu e activă şi cu toate acestea a fost suficient să atragă bani. E o frenezie cam peste tot în lume, în care companii aflate la început, cu proiecte încă neclare, ajung să strângă zeci de milioane doar pentru că fac parte din noul val al tehnologiei. Şi cam tot ce zboară pe net se mănâncă acum.