Sari la conținut

Afacerile în bricolaj cresc dublu față de alte țări

Una dintre importantele rețele de magazine de bricolaj și construcții  de pe piață a raportat afaceri de 3,9 miliarde euro pentru ultimul an financiar, în creştere cu 4,9%. Potrivit ultimului bilanţ depus la Ministerul Finanţelor, rețeaua în cauză a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 541 milioane lei (120 milioane euro), în creştere cu 13% faţă de 2014.

40_m

Grupul german Hornbach a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri pentru ultimul său exerciţiu financiar, din perioada 1 martie 2016 - 28 februarie 2017, de 4,9%, până la 3,94 miliarde de euro, a anunţat luni compania, potrivit News.ro.

Hornbach administrează 155 de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit în nouă ţări din Europa: Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România.

În România, grupul are şase magazine, din care trei în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti) şi câte unul în Braşov, Timişoara şi Sibiu. 

Grupul german nu a prezentat date privind rezultatele din România în ultimul exerciţiu financiar, dar ultimul bilanţ depus la Ministerul Finanţelor arată că Hornbach România a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 541 milioane lei (120 milioane euro), în creştere cu 13% faţă de 2014.

Hornbach îşi dispută piaţa românească de distribuţie a materialelor de construcţii şi bricolaj cu trei companii autohtone - Dedeman, Arabesque şi Ambient -, plus alte patru multinaţionale - Praktiker, Kingfisher (a cumpărat Bricostore), Leroy Merlin (a cumpărat bauMax) şi Mr. Bricolage.

Piaţa românească de bricolaj este estimată la 2-3 miliarde de euro anual.