Sari la conținut

Dacia, succes după succes în Europa: Vânzările au crescut în februarie cu 34% faţă de anul trecut

Dacia înregistrează succes după succes în Europa. Numai în luna februarie, vânzările de maşini produse la Mioveni au crescut cu o treime faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Specialiştii spun că performanţa se explică prin raportul calitate-preţ.

Vânzările de luna trecută, la nivel european, s-au ridicat la aproape 27.000 de maşini, cu 34% mai multe decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. În consecinţă, cota de piaţă a Dacia a crescut de la 2,5% la 3,1% în ultimul an.

Prin comparaţie, cota de piaţă a Volkswagen a scăzut sub 12%. Cu o reducere a cererii s-au confruntat şi BMW sau Mercedes. Practic, europenii au preferat maşinile ieftine care s-au vândut şi prin Programul Rabla. Cele mai multe autoturisme noi s-au vândut în ţări precum Germania, Spania sau Italia.