Sari la conținut
News Alert

Fiscul face angajări. Ce condiții trebuie să îndeplinească toți cei care vor un post în Direcția generală antifraudă

Sediul ANAF / FOTO: MediafaxFoto

Cei care doresc să participe la concurs trebuie să fie cetățeni români, să aibă minimum 18 ani împliniți și vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției specifice de execuție de inspector antifraudă clasa I, gradul profesional superior (9 ani), principal (5 ani) și asistent (1 an).

În plus, candidații nu trebuie să fi fost destituiți dintr-o funcția publică și nici condamnați „pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție”.

Înscrierile se fac în perioada 22 aprilie – 6 mai, la sediul ANAF din Strada Matei Milo, nr. 13, sector 1. După selecția dosarelor, vor urma proba scrisă, pe 23 mai, și interviul.

Mai multe detalii despre condițiile de participare sunt disponibile AICI.