Sari la conținut

ING Bank are din nou probleme. ”Din când în când, clienţii nu pot face plăţi"

Serviciile ING Bank funcţionează din nou cu dificultate. "Sunt incidente izolate. Din când în când, clienţii nu pot face plăţi", susţin reprezentanţii băncii.

ING

Mai mulţi clienţi ai ING Bank România au semnalat din nou, luni, că nu pot accesa unele servicii ale băncii, după o situaţie similară înregistrată vineri, însă reprezentanţii sucursalei româneşti a grupului olandez susţin că este vorba doar de incidente izolate.

”Sunt incidente izolate”, a declarat pentru News.ro, purtătorul de cuvânt al băncii, Iosefina Frolu.

Clienții băncii și-au vărsat nemulțumirea pe contul băncii de Facebook. ”Mă îngrijorează faptul că iar nu funcționează Home'Bank și mă distrez pentru a treia sau a patra oară în mai puțin de o lună tot încercând să accesez contul de utilizator”, spune un client într-un mesaj. ”A avut loc o eroare de sistem. Sesiunea dvs. a fost închisă" este mesajul primit de alt client când a încercat să își plătească o factură.

Înrebată de înseamnă incidente izolate, Frolu a afirmat că, ”din când în când, clienţii nu pot face plăţile”.

Vineri, clienţii băncii s-au confruntat cu incidete similare."Există o durată mai mare la logarea în sistem a unor clienţi, aşa că aceştia sunt deconectaţi. Dar la o încercare ulterioară, clienţii pot să acceseze serviciile băncii", a declarat vineri un reprezerntant al ING Bank, pentru News.ro.

Problemele au fost semnalate pe parcursul zilei de vineri la ore diferite.

Situaţiile înregistrate vineri şi luni vin după ce, în 10 septembrie, un incident  generat de un test al sistemului de stingere a incendiilor a făcut indisponibile reţeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING şi serviciul Home’Bank.